Sprekers inct.spiratie 2017

Zes uitdagende verhalen

Op inct.spiratie 2017 zullen 6 uitdagende sprekers hun verhaal vertellen. Bij ieder thema zullen drie sprekers uitgenodigd worden.

Eduard Nandelall
is directeur van OptimusAd, een bureau gespecialiseerd in online campagnes vooral voor het MKB. De campagnes die zij den zijn gebaseerd op data en zijn stelling is: 'als 10 euro aan een klant wil verdienen, mag de campagne maar 1 euro kosten'. Hij heeft een ruim arsenaal aan interessante cases die voor iedere uitgever direct toepasbaar zijn. Een goede online campagne op social media op basis van goede data levert direct omzet op. Nandelall komt vertellen hoe!

René Bego is directeur/uitgever bij Mo'Media, uitgever van reisgidsen. Bego is geen onbekende in het vak. In het inct.magazine van december 2016 vertelde hij al over hoe het nadenken over de customer journey al heeft geleid tot een vernieuwd uitgeefconcept. Op inct.spiratie komt hij het verhaal persoonlijk en met meer detail nog eens vertellen

Henri Spijkerboer is contentspecialist met een achtergrond als designstrateeg. Hij helpt organisaties gebruiksvriendelijk, passend en relevant communiceren in tekst en beeld. Hij is vooral geïnteresseerd in het menselijke aspect van zakelijke transacties. Waar zitten gebruikers met hun gedachten, emoties en wensen op het moment dat ze met een merk in contact zijn?Henri geeft een introductie op customer journeys en touch points. Wat is het en wat kun je ermee?

Mathieu Dekker is geen onbekende in de uitgeefwereld: hij werkte onder meer voor NRC en Selexyz. Op dit moment is hij verantwoordelijk voor de online marketing van Het Nederlands Danstheater. Nu horen wij u denken: wat moeten wij als uitgevers met het Nederlands Dans Theater? Dat kunt u zelf ervaren op 22 november!

Jeroen van der Meulen is hoofd marketing & winkel van ECI. Aan hem de taak dit merk af te stoffen en in de vaart der volkeren op te laten stomen. Daarvoor zal hij zijn expertise en lessen van onder meer WNF en Postcodeloterij inzetten. Op inct.spiratie zal hij een kijkje in de keuken geven.

Martin Voigt (Lexis Nexis) & Ward Wijndelts (Vrij Nederland) analyseerden samen de sociale platformen waar haar lezers én potentiele lezers actief zijn, om te kijken welke lessen er uit te leren zijn en hoe dit ingezet kan worden om daadwerkelijk een relevante relatie met beide groepen aan te gaan. En dit gaat véél verder dan het tellen van likes en shares. 
 
De ronde tafels op inct.spiratie 2017

Kennis maken, kennis delen en kennis opdoen!

Het unieke element aan inct.spiratie is dat bezoekers niet de hele dag passief luisteren, maar uitgebreid met elkaar in gesprek kunnen gaan tijdens de ronde tafel gesprekken. Daarbij krijgt u van ons een 'opdracht' om gezamenlijk aan te werken

Onder leiding van de experts  wordt aan de hand van de lezingen verder gesproken en vooral bekeken wat er praktisch voor iedere deelnemer uit te halen is.

Data-strategieën en Social Media
Aan de hand van de drie sprekers gaat u met uw tafelgenoten aan de slag om de tips & trucs, de do's en dont's uit de verhalen op een rij te zetten en voor uzelf een lijst te maken met wat u kunt/wilt/moet doen om ook een succesvolle data-strategie voor social media te ontwikkelen.

Customer Journey

Na de sprekers heeft u voldoende kennis en informatie om voor uzelf een customer journey mapping te maken van uw klant. U gaat dus direct aan de slag met wat u gehoord heeft. Dit levert inzichten op waarmee u de dag na inct.spiratie direct aan de slag kunt!
De sprekers op inct.spiratie 2017

Maak kennis met de sprekers

Maak hier kennis met de sprekers van inct.spiratie 2017. Binnenkort komen hier de interviews. 

 

inct.spiratie: het unieke najaarscongres van Inct

Een event with a view

inct.spiratie vindt plaats op een unieke locatie: midden in Rotterdam, op de 23e verdieping van het WTC met een adembenemend uitzicht.
Kortom: inct.spiratie wordt 'een event with a view'



THEMA: Data-strategieën en Customer Journey
Dit jaar gaan we twee belangrijke thema's de revu laten passeren:
  • Data strategieën en social media 
  • Het belang van de customer journey.

Programma inct.spiratie

Het complete programma van inct.spiratie 2016 kunt hier bekijken

Download hier het programma