Zes uitdagende & inspirerende sprekersOp inct.spiratie 2017 zullen 6 uitdagende sprekers hun verhaal vertellen.

Eduard Nandelall
is directeur van OptimusAd, een bureau gespecialiseerd in online campagnes vooral voor het MKB. Een goede online campagne op social media op basis van goede data levert direct omzet op. Nandelall komt vertellen hoe!

René Bego is directeur/uitgever bij Mo'Media.. In het inct.magazine van december 2016 vertelde hij al over hoe het nadenken over de customer journey al heeft geleid tot een vernieuwd uitgeefconcept. Op inct.spiratie komt hij het verhaal persoonlijk en met meer detail nog eens vertellen

Henri Spijkerboer is contentspecialist met een achtergrond als designstrateeg. Hij helpt organisaties gebruiksvriendelijk, passend en relevant communiceren in tekst en beeld. Henri geeft een introductie op customer journeys en touch points. Wat is het en wat kun je ermee?

Mathieu Dekker is geen onbekende in de uitgeefwereld. Nu is hij echter verantwoordelijk voor de online marketing van Het Nederlands Danstheater. Wij horen u denken: wat moeten wij als uitgevers met het Nederlands Dans Theater? Dat kunt u zelf ervaren op 22 november!

Jeroen van der Meulen is hoofd marketing & winkel van ECI. Aan hem de taak dit merk af te stoffen en in de vaart der volkeren op te laten stomen. Op inct.spiratie zal hij een kijkje in de keuken geven.

Martin Voigt (Lexis Nexis) & Ward Wijndelts (Vrij Nederland) analyseerden samen de sociale media-platformen waar lezers én potentiele lezers actief zijn. De lessen en inzichten zullen zij delen. En dat gaat véél verder dan het tellen van likes en shares. 
 
De ronde tafels op inct.spiratie 2017

Kennis maken, kennis delen en kennis opdoen!

Het unieke element aan inct.spiratie is dat bezoekers niet de hele dag passief luisteren, maar uitgebreid met elkaar in gesprek kunnen gaan tijdens de ronde tafel gesprekken. Daarbij krijgt u van ons een 'opdracht' om gezamenlijk aan te werken

Onder leiding van de experts  wordt aan de hand van de lezingen verder gesproken en vooral bekeken wat er praktisch voor iedere deelnemer uit te halen is.

Data-strategieën en Social Media
Aan de hand van de drie sprekers gaat u met uw tafelgenoten aan de slag om de tips & trucs, de do's en dont's uit de verhalen op een rij te zetten en voor uzelf een lijst te maken met wat u kunt/wilt/moet doen om ook een succesvolle data-strategie voor social media te ontwikkelen.

Customer Journey

Na de sprekers heeft u voldoende kennis en informatie om voor uzelf een customer journey mapping te maken van uw klant. U gaat dus direct aan de slag met wat u gehoord heeft. Dit levert inzichten op waarmee u de dag na inct.spiratie direct aan de slag kunt!
Maak kennis met de sprekersEduard Nandelall: 
Ik hoorde Eduard Nandelall voor het eerst op Radio1 bij BNN waar hij sprak over de online display campagne. die hij met zijn bedrijf voor de politieke partij Denk had opgezet. Dat interview inspireerde mij direct om hem te benaderen voor inct.spiratie.

LEES HIER HET INTERVIEW MET EDUARD NANDELLAL 

Henri Spijkerboer:
Henri Spijkerboer zou je een laatbloeier kunnen noemen: hij ging pas communicatie studeren op zijn 38e, maar vond daar wel zijn roeping. Hij is inmiddels specialist als het gaat om het afstemmen van content op de gebruiker.

LEES HIER HET HELE INTERVIEW MET HENRI SPIJKERBOER 

Mathieu Dekker
De meesten van u zullen zich afvragen: waarom komt de online marketeer van Nederlands Dans Theater (NDT)  spreken op een congres voor uitgevers. Behalve dat Mathieu Dekker, want hij is die online marketeer, een ruime ervaring heeft in het boekenvak is er nog een belangrijke reden.

LEES HIER HET HELE INTERVIEW MET MATHIEU DEKKER 

Jeroen van der Meulen
Jeroen van der Meulen is eigenlijk pas net aan het werk bij ECI, maar zit nu al vol plannen en idealen. Als hoofd marketing en winkel is het aan hem om ECI verder op de kaart te zetten.

LEES HIER HET HELE INTERVIEW MET JEROEN VAN DER MEULEN

René Bego
Bijna een jaar geleden interviewde ik René Bego over de ontwikkelingen rondom de reisgidsen van zijn uitgeverij die toen net een nieuwe naam en een nieuwe opzet hadden gekregen. In dat gesprek kwam naar voren dat Bego de customer journey van zijn klanten centraal wilde gaan stellen.

LEES HIER HET HELE INTERVIEW MET RENÉ BEGO

Martin Voigt
Ik ontmoet Martin Voigt voor dit interview bij Inholland in Diemen en dat blijkt toevallig ook nog de plek te zijn waar hij ooit Nederlands en tekstschrijven studeerde en waar hij de basis legde voor een wonderlijke en intrigerende reis door het boekenvak.

LEES HIER HET HELE INTERVIEW MET MARTIN VOIGT

inct.spiratie: het unieke najaarscongres van Inct

Een event with a view

inct.spiratie vindt plaats op een unieke locatie: midden in Rotterdam, op de 23e verdieping van het WTC met een adembenemend uitzicht.
Kortom: inct.spiratie wordt 'een event with a view'



THEMA: Data-strategieën en Customer Journey
Dit jaar gaan we twee belangrijke thema's de revu laten passeren:
  • Data strategieën en social media 
  • Het belang van de customer journey.

Een event with a view

Dit is het uitzicht vanuit de zaal: