​FD Mediagroep breidt dienstverlening uit met opleidingen

Online opleidingsplatform Springest toegevoegd aan portfolio

07-06-2017Educatieve media | Vakmedia​FD Mediagroep breidt dienstverlening uit met opleidingenFD Mediagroep heeft een strategisch belang genomen in Springest. Springest is een online platform waar opleidingen, e-learning en trainers vergeleken en geboekt kunnen worden. 

De investering past in de strategie van FD Mediagroep om een baken voor beslissers te zijn. Algemeen directeur Eugenie van Wiechen van FD Mediagroep: "Wij willen de beslissers van Nederland helpen met het nemen van de beste besluiten. Dat doen we door het bieden van onafhankelijk nieuws, kennis, data en het bijbehorende netwerk. Met de komst van Springest bieden we onze doelgroep nu ook toegang tot opleiding en ontwikkeling. Als professional weet je waar je moet zijn. De software en diensten van Springest helpen organisaties het maximale uit hun werknemers te halen. Evenals onze andere producten werkt Springest geheel onafhankelijk. We hebben veel vertrouwen in het team en het platform dat ze hebben opgebouwd."

Voor Springest is FD Mediagroep de gedroomde partner voor de lange termijn. Ruben Timmerman, oprichter van Springest: "Met deze investering zullen we verder uitbreiden in Duitsland. Hiervoor zetten we vol in op ons zakelijke leerplatform Springest Go, dat Siemens AG in Duitsland al als klant heeft. Robotisering, automatisering, banenverlies - allemaal redenen waardoor continu leren noodzakelijk is. Het aanbod in leerproducten groeit explosief. Organisaties willen flexibeler zijn in het aanbieden van leren. Dit zie je terug in de groei aan initiatieven voor duurzame inzetbaarheid. Door het overzicht te bieden tussen alle leerproducten en de kwaliteit hiervan, helpen wij organisaties het volle potentieel van hun medewerkers te benutten. Ook nemen we steeds vaker de complete werknemer-ondersteuning, cursusadministratie en inkoop uit handen. Ik ben trots op wat we hebben bereikt, maar kijk nog meer uit naar onze verdere groei. Want met die groei kunnen we nog meer mensen helpen hun volle potentieel te bereiken." 


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen