Sanne Groot Koerkamp van Linda naar Quest

Quest past beter dan Linda

20-07-2017PublieksmediaSanne Groot Koerkamp van Linda naar QuestSanne Groot Koerkamp wordt hoofdredacteur van  Quest. Zij was tot op heden adjunct-hoofdredacteur van LINDA. en hoofdredacteur van LINDA.meiden. Daarvoor was zij hoofdredacteur van GLAMOUR. Groot Koerkamp volgt Thomas Hendriks op, die eerder werd benoemd als gedelegeerd producent bij RTL Boulevard en RTL Late Night.

Sanne Groot Koerkamp over het vertrek bij LINDA.: ‘Tot mijn grote spijt heb ik moeten ontdekken dat ik mijn commerciële vaardigheden en ambities slechts ten dele benut binnen mijn huidige functies, die erg inhoudelijk van aard zijn. Daarom heb ik besloten te vertrekken bij LINDA.. Ik ben heel dankbaar dat ik met zulke extreem getalenteerde mensen heb mogen werken. Een speciale dank voor Linda de Mol, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts voor het vertrouwen in mij. Dat zal ik nooit vergeten.’

Over haar aanstelling bij Quest: ‘Het is een grote eer om het grootste braintainment merk van Nederland te mogen gaan leiden. De missie: mensen op een leuke manier wijzer maken, spreekt mij persoonlijk erg aan. Ik verheug me er dan ook enorm op om dit al zeer innovatieve merk de komende jaren nog verder uit te bouwen. Uiteraard samen met het geweldig leuke en ervaren team dat er zit.’

Corine d’Haans (CEO G+J Media): ‘Ik ben verheugd dat Sanne de uitdaging aangaat om het succes van Quest voort te zetten. Haar talent en drive, haar kennis van de lezersmarkt en advertentiepartners en haar neus voor commerciële mogelijkheden van print tot digitaal zijn de ingrediënten voor succes waarmee Quest zijn leidende positie als multimediaal braintainment merk verder gaat uitbouwen. Ik vind het erg jammer dat Thomas Hendriks ons verlaat, maar ben hem enorm dankbaar voor de geweldige ontwikkeling van Quest die hij de afgelopen zeven jaar in gang heeft gezet. Ik wens Thomas veel succes bij zijn nieuwe werkgever. En ik wens Sanne alle succes bij Quest’.


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen