Frank van Vliet wordt Managing Director Wolters Kluwer Tax & Accounting

Uitgever van voornamelijk software pakketten

01-09-2017VakmediaFrank van Vliet wordt Managing Director Wolters Kluwer Tax & AccountingWolters Kluwer Tax & Accounting Nederland heeft Frank van Vliet benoemd tot Managing Director. Frank volgt André Kwakernaat en Dirk ten Brink op. Zij keren terug in hun rol als lid van het Europese Cloud, Strategy en Operations Management Team van Wolters Kluwer Tax & Accounting Europe.
 
Als Managing Director van Tax & Accounting Nederland is Frank van Vliet verantwoordelijk voor de omzet in Nederland. Hier levert Wolters Kluwer de online boekhoudsoftware van Twinfield en practice managementsoftware van Alure.
 
Frank van Vliet, die commerciële economie studeerde aan de Haagse Hogeschool, voltooide ook een MBA in economische wetenschappen aan de prestigieuze universiteit École des Ponts in Parijs. Van Vliet heeft veel ervaring in de IT-industrie. Hij startte zijn carrière bij Exact, werkte lang bij Oracle en was ook in directiefuncties werkzaam bij Dell EMC en Procam Benelux BV. In zijn laatste functie bij softwareleverancier BlueCielo was Van Vliet als Vice President Global Services en Academy verantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat van de service- en opleidingstak.
 
"Ik ben erg blij dat ik Frank welkom mag heten bij Wolters Kluwer. Met zijn kennis en ervaring zal Frank in staat zijn om onze positie als innovator in accounting software nog verder te versterken. Frank van Vliet zal ook het digitale transformatieproces tussen accountants en ondernemers gaan versnellen”, vertelt Henri van Engelen, Regional Managing Director, Tax & Accounting Europe.


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen