De customer journey van de ECI

Jeroen van der Meulen komt het op inct.spiratie uitleggen

07-09-2017Educatieve media | Nieuwsmedia | Publieksmedia | VakmediaDe customer journey van de ECIAls er één bedrijf is dat weet hoe belangrijk de customer journey is, dan is het wel de Postcodeloterij. Novamedia, het bedrijf achter de Postcodeloterij, begeeft zich echter ook in de uitgeverij, dus profiteren de mediabedrijven van alle kennis en expertise die aanwezig is.

Op inct.spiratie zal Jeroen van der Meulen, hoofd marketing en winkel bij ECI, zijn inzichten delen en laten zien hoe hij zijn ervaringen bij onder meer de Postcodeloterij over kan zetten naar ECI en naar de uitgeverij.
Jeroen van der Meulen begon zijn carrière als marketeer bij Sanoma Uitgevers en werkte daarna voor de Zweedse uitgever IMP. Na zijn functie als Hoofd Marketing bij het WNF en diverse functies bij de Postcodeloterij is hij als Hoofd Marketing en Winkel bij ECI weer in het uitgeefvak belandt.

inct.spiratie vindt plaats op 22 november en heeft als thema's data-strategieën bij social media en het belang van de customer journey. Naast Jeroen van der Meulen spreken onder meer: Eduard Nandellal (OptimusAd), Henri Spijkerboer (Schriftsteller), René Bego (Mo'Media) en Mathieu Dekker (Nederlands Dans Theater)

Aanmelden kan nu tegen het early bird tarief (€ 295,00). Doe het snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Aanmelden en meer info


Reageren




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Uitgeven in eigen beheer
inct.easyread: Uitgeven in eigen beheer
Prijs: € 4,99
Uitgevers kunnen zo maar een prachtboek over het hoofd zien. En een auteur die zelf uitgeeft houdt meer over. Selfpublishing is populair, maar succesvol uitgeven is niet eenvoudig. Om een (e-)boek uit te geven heb je inderdaad niet meer per se een...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen