New Skool Media benoemt Erwin van Luit tot CEO

Willig en Koghee richten zich op nieuwe samenwerkingen en/of overnames

07-09-2017PublieksmediaNew Skool Media benoemt Erwin van Luit tot CEONew Skool Media benoemt Erwin van Luit per 1 oktober 2017 tot CEO om de integratie tussen de verschillende ondernemingen van New Skool Media verder gestalte te gaan geven.

De aanstelling van Erwin van Luit is een logisch gevolg van een stormachtige groei van de organisatie door de diverse overnames in de afgelopen drie jaar. Erwin van Luit (1970) is sinds 2004 in verschillende rollen werkzaam in de media waarvan het grootste deel bij Reed Business. Hij kwam met de overname van het Elsevier Weekblad portfolio vanuit Reed Business mee naar New Skool Media en fungeert momenteel als directeur van de werkmaatschappij ONE Business, waarin dit portfolio is ondergebracht. In zijn rol van CEO wordt hij verantwoordelijk voor de gehele organisatie.

Erwin van Luit: "Ik voel me zeer vereerd om naast ONE ook leiding te mogen gaan geven aan New Skool Media en Columbus. Mooie bedrijven met prachtige merken met veel toekomstpotentie. Cor Jan en Rob mogen trots zijn op wat ze de afgelopen jaren hebben opgebouwd en kunnen ervan verzekerd zijn dat ik met alle collega's goed voor het bedrijf zal zorgen en het een mooie toekomst zal bezorgen."

De huidige directeuren Cor Jan Willig en Rob Koghee blijven nauw betrokken bij de onderneming als aandeelhouders en gaan zich verder richten op het ontwikkelen van nieuwe samenwerkingen en/of overnames.


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen