Wehkamp wordt preferred partner van Glamour Beauty TV

TV app blijkt succes

02-10-2017PublieksmediaWehkamp wordt preferred partner van Glamour Beauty TVGlamour Beauty TV is november 2016  gelanceerd en biedt een dagelijkse dosis beauty met onder meer beautyexperts en influencers. Binnen driekwart jaar zit de TV app van Glamour al op ruim 230.000 unieke gebruikers. Wehkamp wordt de nieuwe e-tailer van de Beauty-app waar producten direct geshopt kunnen worden vanuit de afleveringen en series.

Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour: "Bij de start van Glamour Beauty TV mikten we op 100.000 unieke gebruikers binnen één jaar, ik had niet durven dromen dat we na negen maanden al ruim het dubbele zouden halen. Naast het magazine is video een van de belangrijkste onderdelen van het merk Glamour. Met wehkamp als vaste partner zijn we klaar om de volgende grote stappen te nemen."

Volledig interactief
Glamour’s beautyeditor Nina Eva Davies laat in de video's de nieuwste producten zien. De series zijn gemaakt door Glamour, in samenwerking met bloggers, vloggers, BN'ers en beautyexperts. Uniek aan de video’s is dat ze interactief zijn. Met een simpele aanraking op het scherm kun je meer informatie krijgen over het product én het beautyproduct direct kopen. Daarnaast bevat de app een functie waarmee gebruikers zelf video’s kunnen uploaden. Gebruikers worden actief opgeroepen om bijvoorbeeld hun ervaringen met een bepaald product te delen of vragen in te sturen aan Nina die ze beantwoordt in haar vaste rubriek #AskNina in het magazine.

Partner in beauty
Naast fashion, wonen, elektronica en de vele andere lifestylecategorieën gaat wehkamp zich ook steeds meer richten op Beauty & Wellness. Zo is het beautyassortiment het afgelopen jaar verdubbeld en zal dit de komende tijd nog verder worden uitgebreid. Vanaf nu zal wehkamp daarom de ‘preferred e-tailer’ zijn van Glamour Beauty TV.  "De samenwerking met Glamour is er vooral op gericht om ons rijke Beauty & Wellness assortiment te laten zien, geweldig dat dit nu ook kan op Glamour TV", aldus Joost Kerckhaert, Category Manager Beauty & Wellness bij wehkamp.


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen