Bij jongeren in beeld via de waterkoeler

TENQ bereikt 250.000 scholieren

03-10-2017PublieksmediaBij jongeren in beeld via de waterkoelerJongeren zijn steeds lastiger via de gebruikelijke media te bereiken. Daarom plaatst TENQ Media een netwerk van 252 digitale schermen op 193 middelbare scholen in Nederland. De schermen zijn aangebracht op waterkoelers die scholieren van vers drinkwater voorzien. Ze bevinden zich op centrale plekken op de scholen.
 
Jan Wichers, van TENQ: ‘We wisselen redactionele content op de schermen af met loops waarin commercials getoond worden. En dat doen we zowel landelijk als selectief. Een statische poster werkt niet. Door de combinatie met een moderne waterkoeler genereren we een contactfrequentie van meer dan 18 keer per week.’ De waterkoelers vormen tevens een gezond alternatief voor de automaat met zoete frisdranken.
 


Reageren




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Dossier e-books publiceren
inct.easyread: Dossier e-books publiceren
Prijs: € 7,99
Digitaal lezen wint nog steeds aan populariteit. Daarom is het logisch om een boek (ook) digitaal uit te geven. Bij het maken publiceren en verkopen van een digitale publicatie moeten veel keuzes gemaakt worden. Wij zetten de zaken op een rij.  
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen