Sanoma en RAI meten beursbeleving

Onbewuste reacties bezoekers gemeten

06-10-2017PublieksmediaSanoma en RAI meten beursbelevingTijdens de vt wonen&designbeurs krijgt een aantal bezoekers apparatuur omgehangen die hun oogbewegingen registreert en de elektrische geleiding van hun huid meet. Oftewel er wordt met eye tracking en galvanic skin response gemeten hoe zij reageren op alles wat er te zien en beleven is. Dergelijk onderzoek is nog niet eerder op een beurs gedaan.
 
Bovendien wordt bij een aantal stands gemeten hoeveel personen op die stands afkomen. Dat gebeurt door het aantal telefoons dat in de buurt van een WiFi-hotspot is te meten. Met deze onderzoeken wil de beurs inzicht krijgen in hoe de bezoekers de beurs beleven en hoe exposanten daar hun voordeel mee kunnen doen. Eind dit jaar worden de onderzoeksresultaten bekend gemaakt.
 


Reageren




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Dossier e-books publiceren
inct.easyread: Dossier e-books publiceren
Prijs: € 7,99
Digitaal lezen wint nog steeds aan populariteit. Daarom is het logisch om een boek (ook) digitaal uit te geven. Bij het maken publiceren en verkopen van een digitale publicatie moeten veel keuzes gemaakt worden. Wij zetten de zaken op een rij.  
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen