Speciale jubileum Mercur: de 'all time favorite'

Publieksprijs: Oud winnaars dingen mee

19-10-2017PublieksmediaSpeciale jubileum Mercur: de 'all time favorite'Bij de 20e editie van de Mercurs zal een eenmalige jubileum award uitgereikt worden: de ‘all time favorite’ van het vak.  Bestaande titels die Lancering of Magazine/Mediamerk van het Jaar zijn geworden of de Mercur d’Or/LOF Prijs voor Magazines hebben gewonnen, dingen automatisch mee. 

Sommige tijdschriften bestonden al een eeuwigheid toen in 1998 de eerste Mercurs werden uitgereikt, andere wonnen eerst de Mercur Lancering van het Jaar en later zelfs de felbegeerde Mercur Magazine van het Jaar. Uit deze evergreens gaat het vak  een keuze maken.

De 27 magazines die kans maken op deze bijzondere prijs zijn:

Donald Duck, ELLE, Elsevier Weekblad, Eigen Huis & Interieur, Flow, Glamour, Grazia, Happinez, Harper’s Bazaar, Helden, JAN, Libelle, LINDA., Lotje & Co, Margriet, Psychologie Magazine, Quest, Quote, Runner’s World, SAAR, Veronica Magazine, VIVA, Voetbal International, Vogue, Vrij Nederland, vt wonen en Women’s Health. 

Stemmen kan vanaf 15 november op mercurs.nl




Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen