Paul Emons wordt Managing Director bij New Skool Media

One Business zal onder zijn leiding vallen

23-10-2017PublieksmediaPaul Emons wordt Managing Director bij New Skool MediaPer 20 november zal Paul Emons  beginnen als Managing Director van ONE Business. Hij zal tevens toetreden tot de directie van New Skool Media.  ONE Business is uitgever van Elsevier Weekblad, Juist en Beleggers Belangen. 

Emons is zijn carrière begonnen bij Reed Business Information en daar onder meer actief geweest als Publishing Director van portfolio’s in de Gezondheidszorg, Finance, Human Resources en Juridisch en als directeur van Reed Business Opleidingen en Koninklijke PBNA.
De laatste jaren is Emons werkzaam als interim-manager bij onder meer ANWB Media, Noordhoff en Vakmedianet. Binnen deze organisaties heeft hij zich, naast het optimaliseren van traditionele uitgeefportfolio's, vooral beziggehouden met het ontwikkelen van online-business-modellen en het transformeren van deze mediabedrijven.

Erwin van Luit, CEO van New Skool Media: "Ik ben er absoluut van overtuigd dat we met Paul een zeer ervaren en professionele manager binnenhalen die zeker in staat zal zijn om ONE Business de volgende stappen richting de (digitale) toekomst te laten zetten. Ik verheug me dan ook op zijn komst en de samenwerking."
Paul Emons, Managing Director ONE Business: "Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging en ben ervan overtuigd dat we met deze sterke merken het verschil kunnen blijven maken voor onze lezers en zakelijke klanten met nieuwe digitale innovaties. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met de teams hiermee aan de slag te gaan."




Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen