Roland Tameling (Autocar): 'Power to the People'

Nieuw mediamerk gaat het anders aanpakken

25-10-2017Roland Tameling (Autocar): 'Power to the People'

In het komende nummer van het inct.magazine (december) verschijnt een interview met hoofdredateur Roland Tameling van het nieuwe mediamerk (tenminste: nieuw in Nederland) Autocar. Hij wil de zaken duidelijk anders gaan aanpakken.


U moet nog even geduld hebben voordat u het interview kunt lezen. Maar een tipje van de sluier kan natuurlijk wel opgelicht worden: bij Autocar staat de gebruiker centraal en het merk ziet zich duidelijk als verbinder tussen alle partijen: adverteerders, lezers en andere stakeholders. Wat dat precies betekent, vertelt Tameling in het uitgebreide interview.

Tameling is vanuit vorige functies (o.a. Autoweek) betrokken geweest bij video-producties en ook het presenteren van TV-programma's staat op zijn CV, dus een introductie video was na afloop van het interview snel en enthousiast gemaakt. Tameling stelt zichzelf en het nieuwe merk vast aan u voor:





 




Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen