Wat heeft een uitgever aan ‘all you can read’-platforms?

Extra bereik of gemiste kansen

Auteur: Femke Leemeijer / Kantoor Fifty FourNieuwsmedia | Publieksmedia | Vakmedia
voeg toe aan mijn kennisbank
Wat heeft een uitgever aan ‘all you can read’-platforms?

De hype is over, het nieuwe is eraf, het lijkt met de all-you-can-read platforms net zo te gaan als met betaalde apps: bij de start hoopte iedereen dat de heilige graal eindelijk was gevonden, vervolgens ging men trouwhartig aan de slag met het exploiteren van deze nieuwe inkomstenbronnen, om er na verloop van tijd achter te komen dat de verdiensten tegenvielen, de workload alleen maar toenam, en de rest van de business nog steeds afkalfde. Weer geen oplossing gevonden voor de malaise in de uitgeefbranche.
Geen fijn plaatje.

Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login