​Voetbal International staat in de verkoop

Gesprekken met twee partijen gevoerd

26-10-2017Publieksmedia​Voetbal International staat in de verkoopVoetbal International staat in de verkoop. De uitgever, WPG, zou met twee partijen die interesse hebben inmiddels ook gesprekken hebben gevoerd. Dit meldt het AD.

Voormalig hoofdredacteur Johan Derksen bevestigt dat hij als adviseur betrokken is door de geinteresseerde partijen. Discussie gaan dan ook over de toekomst van VI, weekblad of maandblad en de digitale strategie. WPG onteknt via Patrick Swart trouwens dat er gesprekken gevoerd zijn.

Afgelopen zomer waren er al twee geïnteresseerde partijen in gesprek met WPG. Naar verluidt haakte zowel Boudewijn Poelmann (Postcode Loterij) als John de Mol (Talpa) af nadat zij de cijfers hadden gezien. "Het klopt dat we interesse hadden en in gesprek waren”, stelt Poelmann desgevraagd. ,,Maar over de reden dat we afgehaakt zijn, kan ik niets zeggen, want ik heb een verklaring ondertekend waarin alle inhoudelijke opmerkingen als vertrouwelijk moeten worden beschouwd. Daar moet ik me aan houden." Talpa laat via een woordvoerster weten ‘geen commentaar’ te geven.

Lees verder bij het AD 


 


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen