Meer voor mannen

Twee nieuwe online titels, speciaal voor mannen

01-11-2017PublieksmediaMeer voor mannenHet zit wellicht in de herfstlucht, maar deze weken worden er twee nieuwe, online, titels gelanceerd die zich specifiek zullen richten op mannen: Meneren.nl en Mannenzaken.news.

Opmerkelijk is dat de eerste titel, meneren.nl, verschijnt bij Snippet Media, de uitgever van titels als Saar, Mynd en Me to We. Dit zijn allemaal titels met vrouwen/moeders als doelgroep. Een blik op de foto van de medewerkers op de site van Snippet Media laat 14 vrouwen (sic) zien.
Wat wil Meneren.nl?
Gelouterde mannenbladenmakers Marcel Langedijk en Jan Heemskerk zitten achter de titel, 'voor mannen met een leven'. 
Op meneren.nl maken ze mannen (30-50) wijzer. Over zichzelf, elkaar, vrouwen, lijf en gezondheid, stijl en succes, plus alles wat ze verder leuk en lekker vinden. ​Het motto: "Alle mannen zijn hetzelfde en toch ook niet".  

Mannenzaken.news wordt ook al gemaakt door gelouterde bladenmakers: Mick Boskamp en Willem Schouten, beiden (net als Jan Heemskerk) met een verleden bij Playboy.
Zij willen zich richten op de man van 50 jaar en ouder. "We zijn 50méér mannen, zonder het plusje. Méér wijsheid, méér in staat om daadwerkelijk van dingen te genieten, méér financiële armslag, méér ervaring, méér bewustzijn". Mannenzaken.news is gestut op 3 pijlers: goed nieuws, liefde en van A naar B. Volgens Schouten gaan zij verder waar Meneren stopt. 


 


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen