Sander Blom uitgever Nederlandse fictie bij Atlas Contact

Per direct opvolger Mizzi van der Pluijm

17-11-2017Sander Blom uitgever Nederlandse fictie bij Atlas ContactSander Blom is per direct benoemd tot tot uitgever Nederlandse fictie bij Atlas Contact. Dat meldt de uitgeverij in een persbericht.  Blom was tot nu toe hoofdredacteur Nederlandse literatuur bij dezelfde uitgeverij.

Blom werkte eerder bij Bert Bakker, De Bezige Bij, Contact, Prometheus en Querido. In 2008 ktrad hij opnieuw in dienst bij Contact.

Sander Blom: ‘Van die dertig jaar dat ik werkzaam ben in het boekenvak, heb ik meer dan de helft samengewerkt met Mizzi van der Pluijm. Nu aan die samenwerking een einde is gekomen treed ik in haar voetsporen bij Atlas Contact. Als uitgever van Nederlandse fictie stel ik me ten doel onze ideeën na te blijven streven, gericht op inhoud, kwaliteit en auteursbegeleiding in de ruimste zin, ik ambieer een redigerende uitgever te zijn. Ik verheug me zeer op de toekomst.’

Chris Herschdorfer, directeur-uitgever Atlas Contact over deze benoeming: ‘Ik heb groot vertrouwen in het literaire instinct en de kwaliteiten van Sander in zijn nieuwe de rol van uitgever Nederlandse fictie. We zetten met deze benoeming de rijke traditie van Atlas Contact voort.' 



 


Reageren




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Dossier e-books publiceren
inct.easyread: Dossier e-books publiceren
Prijs: € 7,99
Digitaal lezen wint nog steeds aan populariteit. Daarom is het logisch om een boek (ook) digitaal uit te geven. Bij het maken publiceren en verkopen van een digitale publicatie moeten veel keuzes gemaakt worden. Wij zetten de zaken op een rij.  
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen