‘Power to the people’

Roland Tameling gaat het met Autocar helemaal anders doen

Auteur: tekst David Huijzer foto's Anna GreenPublieksmedia
voeg toe aan mijn kennisbank
‘Power to the people’

Verstopt tussen de gebouwen van Studio Aalsmeer ligt het kloppend hart van Currus Media dat in Nederland het mediamerk Autocar vertegenwoordigt. Eerst wilden we Robert van den Ham, de oprichter van Currus Media, spreken, maar hij adviseerde ons Roland Tameling te gaan interviewen: ‘Jonge, creatieve vent, een nieuwe generatie leidinggevenden – waarvan er wat mij betreft te weinig zijn – met een duidelijke eigen kijk op media en de toekomst.’ Zo’n introductie kunnen we natuurlijk niet negeren.
 
Roland Tameling is met z’n 32 jaar wellicht de jongste uitgeefprofessional die we voor inct geïnterviewd hebben. Het hele gesprek door blijkt dat Van den Ham niets te veel heeft gezegd met zijn introductie. Uit Tamelings waterval van woorden blijkt dat hij onmiskenbaar enthousiast voor het vak is.


Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login