Shortlist Jubileum Mercur bekend

5 kanshebbers op Mercur 'All Time Favorite'

07-12-2017Shortlist Jubileum Mercur bekend

Nadat iedereen die werkzaam is in de uitgeefbranche de afgelopen weken zijn/haar stem heeft uitgebracht op de longlist, zijn er nog 5 merken/titels over die kans maken op de speciale jubileum Mercur.

De vijf titels zijn:  Donald Duck, Elsevier Weekblad, Glamour, Libelle en LINDA. Dit zijn de finalisten in de race voor de eenmalige Jubileum Mercur.

Ter gelegenheid van de 20e editie van de Mercurs wordt op 14 december a.s. tijdens de Mercurs-uitreiking 2017 eenmalig een Jubileum Mercur uitgereikt. 27 titels die in de afgelopen negentien jaar Lancering of Magazine/Mediamerk van het Jaar zijn geworden of de Mercur d’Or/ LOF-Prijs voor Magazines hebben gewonnen, dongen automatisch mee naar deze titel. 

De afgelopen weken kon iedereen in het magazine media vak online een stem uitbrengen op hun ‘all time favourite’. Deze vijf titels kregen de meeste stemmen. De laatste, beslissende stemronde is tijdens de Mercurs-uitreiking, door alle aanwezigen. 




Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen