​Overname G+J Media door Hearst volledig afgerond

Alle titels nu onder naam Hearst Netherlands

04-01-2018Publieksmedia​Overname G+J Media door Hearst volledig afgerondHearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen.

De eerder bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland door Hearst Netherlands is zojuist afgerond. Met deze overname verstevigd Hearst Netherlands zowel haar positie in de magazine en digitale markt als in de high-end luxury branche. Hearst Netherlands claimt hiermee hét branded content huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen. 
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de high-end uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen. 

Het Management Team zal er als volgt uit zien: 
  • Luc van Os, CEO 
  • Erik de Bruin, CFO 
  • Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands 
  • Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands 
  • Rachel Gómez, Commercial Director 
  • Remmert Bolderman, CTO 
Het bedrijf zal op termijn verhuizen naar 1 vestiging in Amsterdam e.o. en voert per direct de naam Hearst Netherlands.  


Reageren




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen