Unieke kernwaarde centraal bij vernieuwing

Magazine Media Café kijkt voorbij vorm en techniek

Auteur: Frank VeerkampPublieksmedia
voeg toe aan mijn kennisbank
Unieke kernwaarde centraal bij vernieuwing

Hoe blijft een magazinemerk vitaal? was de centrale vraag bij het Magazine Media Café in de Balie op 12 februari. Dat de tijdschriftensector het moeilijk heeft en op zoek moet naar nieuwe manieren om het publiek te bereiken (en geld te verdienen) is alom bekend. In het Magazine Media Café lag de nadruk niet op nieuwe technieken en producten, maar op de kernwaarde: waarom willen klanten bij jou terecht en niet bij een ander.
 


Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen