New Skool Media groeit en introduceert deze zomer online tv

Aan het woord: Erwin van Luit (CEO New Skool Media)

Publieksmedia
voeg toe aan mijn kennisbank
New Skool Media groeit en introduceert deze zomer online tv

Als ‘new kid on the block’ ligt New Skool Media vanzelfsprekend onder een vergrootglas. Toen het FD meldde dat er een verlies werd geboekt vanwege de aankoop van Elsevier en dat oprichter Rob Koghee en Cor Jan Willig een stapje opzij doen, gingen de gesprekken al snel een bepaalde kant op. Vandaar dat de nieuwe CEO van New Skool Media, Erwin van Luit, graag op onze uitnodiging inging voor een gesprek om één en ander eens nader toe te lichten.

Van Luit is van huis uit een marketeer. Hij heeft vooral carrière gemaakt bij Reed Elsevier, waar hij heel wat managementfuncties heeft vervuld. Zijn laatste positie daar was die van managing director van het Elsevier Weekblad-cluster. In die hoedanigheid was hij dan ook betrokken bij de verkoop aan New Skool Media. Van Luit verhuisde mee en werd directeur van ONE Business, de unit waarin de titels van Elsevier Weekblad ondergebracht werden. Op het moment dat Koghee en Willig een stapje opzij deden, werd hij  CEO voor heel New Skool Media, dat naast de eigen titels bestaat uit One Business (het Elsevier cluster) en Columbus (het travel cluster).


Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login




Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen