7 genomineerden Cross Media Man/Vrouw 2018

Wie wordt de op volger van Thijs Boon?

15-03-2018Nieuwsmedia | Publieksmedia7 genomineerden Cross Media Man/Vrouw 2018De jury van de Cross Media Awards heeft een groot aantal voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar beoordeeld. Uiteindelijk zijn de volgende vakmensen genomineerd voor deze prijs in 2018.
  • Carlein Kieboom | vtwonen | Sanoma
  • Hilmar Mulder | Libelle | Sanoma
  • Lauren van der Heijden | Persgroep
  • Monique Bergers | Appie Today | Albert Heijn
  • Nathalie Peters | IPG Mediabrands
  • Patrick Goldsteen | Talpa Radio
  • Willem-Albert Bol | Persgroep
De winnaar van de titel Cross Media Man/Vrouw van het Jaar wordt op 25 april tijdens het Cross Media Diner bekendgemaakt.
Eerdere winnaars zijn: Thijs Boon – VICE Media (2017), Peter de Mönnink – Sanoma|SBS (2016), Ard Siekerman –  VT Wonen (2015), Robert van den Ham – AutoWeek (2014) en Jacqueline Smit – Microsoft (2013).
Cases voor de Cross Media Awards 2018 kunnen nog worden ingestuurd tot en met vrijdag 16 maart 2018.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen