ING wil zelf uitgever worden

Meer grip op informatiestroom

27-03-2018PublieksmediaING wil zelf uitgever wordenING wil zijn marketingactiviteiten niet langer bundelen in campagnes, maar ‘altijd en overal’ aanwezig zijn waar de (potentiële) klant is. Daarom overweegt de bank serieus om een eigen uitgeef- en productieteam op te bouwen. Dit werd vrijdag bekend gemaakt op Vidcon Europe in Amsterdam, waarvan Emerce verslag deed.
 
“De time to market moet zo klein mogelijk zijn”, vertelde socialmediamanager Thijs Jaski. Zo kan de bank zo goed en snel mogelijk aansluiten op actualiteiten en thema’s die zich in de media aandienen. Als maker en uitgever van zijn eigen producties controleert ING wat het wanneer naar wie verspreidt. Het gaat (vooralsnog?) om het maken en verspreiden van eigen video’s.
 
Lees het hele artikel bij Emerce.

Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen