NRC Quality View genomineerd voor AMMA

Advertentie alleen afgerekend als artikel langer dan 15 sec. is bekeken

15-05-2018NieuwsmediaNRC Quality View genomineerd voor AMMAAdverteerders alleen laten betalen voor een view wanneer het betreffende artikel daadwerkelijk en met aandacht gelezen wordt. Kort samengevat is dat Quality View, een nieuwe afrekenmethodiek voor online content op basis van leesduur die NRC media in 2017 als eerste aan de Nederlandse markt presenteerde. De vakjury van de MWG AMMA Awards vindt deze methode van NRC Media een nominatie in de categorie Beste Media Innovatie waard.
 
NRC: “Kwaliteit en transparantie vormde het uitgangspunt bij de ontwikkeling van Quality View. Naast geavanceerde analyse- en optimalisatie methoden die een belangrijk onderdeel vormen van Quality View gelooft NRC daarbij in de kracht van journalistiek hoogstaande branded content. De adverteerder krijgt hierbij de zekerheid dat hij alleen betaalt wanneer zijn boodschap de lezer daadwerkelijk bereikt: een view telt pas mee als een artikel minimaal 15 seconden de aandacht van een lezer weet vast te houden. Met de introductie Quality View biedt NRC als eerste uitgever de garantie dat afgerekend wordt op daadwerkelijke aandacht van betrokken lezers.”
 
AMMA Awards (Annual Masters of Media Awards) is een initiatief van MWG en zijn dé mediaprijzen in de Nederlandse communicatiebranche. De uitreiking van de AMMA Awards 2018 is op donderdag 17 mei in Theater Amsterdam.
 

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen