Amsterdam krijgt glossy-achtig huis-aan-huis blad

City als antwoord op regulering reclamefolders

06-06-2018Nieuwsmedia | PublieksmediaAmsterdam krijgt glossy-achtig huis-aan-huis bladAmsterdam krijgt een nieuw wekelijks huis-aan-huis blad onder de naam City. Het betreft hier een moderne magazine-achtige krant met onafhankelijke journalistieke informatie mogelijk gemaakt door een aantal aangesloten retailpartners.

City wil zich onderscheiden van andere huis-aan-huis bladen door een eigentijdse aanpak. De partners maken het mogelijk een modern en toegankelijk magazine-achtige krant te lanceren met hart voor de stad. 

City is het antwoord op het Amsterdamse beleid de verspreiding van folders te reguleren. H.A.H. Retail Uitgeverij heeft de ambitie om City ook in andere steden uit te brengen waar gewijzigde regels gaan gelden voor de bezorging van reclamedrukwerk. Hierdoor ontstaat mogelijk een landelijk netwerk van hyper lokale huis-aan-huis bladen, dat een belangrijke impuls gaat geven aan lokale journalistiek.

In Amsterdam verschijnt City in vier lokale edities met in elke editie nieuws en informatie uit de verschillende stadsdelen.  Verder is er in City aandacht voor duurzaam leven in de stad en is er natuurlijk volop ruimte voor actuele aanbiedingen van de retailpartners.

Partners van City zijn de retailorganisaties Blokker, Kruidvat, Dirk van den Broek en Seats and Sofas; City wordt geproduceerd door het Amsterdamse mediabedrijf Trusted Media Publishers van Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen