VT Wonen en Flair krijgen nieuwe hoofdredacteur

Nicolette Fox en Marije Veerman

13-06-2018VT Wonen en Flair krijgen nieuwe hoofdredacteurTwee Sanoma titels krijgen  een nieuwe hoofdredacteur: VT Wonen en Flair. Nicolette Fox gaat VT Wonen redactioneel aansturen en bij Flair komt Marije Veerman aan het roer te staan. Beide schuiven intern door.

Nicolette Fox, nu adjunct hoofdredacteur bij Libelle, start per 1 september als hoofdredacteur van vtwonen. Zij volgt hiermee Carlein Kieboom die Sanoma verlaat en zich wil oriënteren op een volgende stap in haar carrière. 
Anneliese Bergmans, Brand Director vtwonen: "Nicolette Fox staat bekend om haar gevoel voor trends en haar perfecte smaak. Daarnaast combineert zij een grote liefde voor wonen met een talent voor samenwerken. Wij zien in Nicolette dan ook een hoofdredacteur die in staat is om het crossmediale team van vtwonen te gaan leiden." 
Nicolette Fox: “Over deze stap heb ik niet lang hoeven nadenken. vtwonen is een fantastisch mooi en sterk merk en staat als een huis. Ik heb er ongelofelijk veel zin in om met het team verder te bouwen aan het meest toonaangevende woonmerk van Nederland èn België en de groeikansen te pakken.”

Marije Veerman start per 1 juli 2018 als hoofdredacteur van Flair. Zij volgt hiermee Leonieke Borghuis op. Anneliese Bergman, uitgever Flair: "In Marije zien wij een hoofdredacteur die in staat is om bij een succesvol merk als Flair vernieuwing te brengen."
Marije Veerman: "Ik heb enorm veel zin om Flair én alle succesvolle extensies zoals bijvoorbeeld de ‘Fit Challenges’, de Shoppingdays, de Hotelboekjes  met de juiste trendkeuzes weer verder te laten groeien. Flair is voor open minded vrouwen die positief in het leven staan en op zoek zijn naar gezelligheid, maar ook geïnspireerd willen worden en meer uit het leven willen halen. Het lijkt me ontzettend leuk om met het enthousiaste team verder te bouwen aan dit sprankelende merk."

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen