Hearst Create wint content marketing awards

5 x een zilveren award

28-06-2018PublieksmediaHearst Create wint content marketing awardsTijdens de uitreiking van de Best of Content Marketing in Wenen is Hearst Create, het inhouse contentmarketingbureau van Hearst, met 5 Zilveren Awards onderscheiden in de categorieën Best Content Strategy, Best International Communications, Best How-To Video Non-Fiction, Best B2C Magazine Travel & Tourism en Best Infographic.

De contentmarketingstrategie, digitale concepten en contentcreatie die Hearst Create ontwikkelde voor Dremel, onderdeel van Robert Bosch, werd onderscheiden in de categorieën Best Content Strategy, Best International Communications en Best How-To-Video Non-Fiction.
Holland Herald van KLM won Zilver in de categorie Best B2C Magazine Travel & Tourism en Msafiri, het inflight magazine dat Hearst Create ontwikkelt voor Kenya Airways, in de categorie Best Infographic.

Loes van Dokkum, director Hearst Create: "Ons team heeft tot doel de allerbeste kwaliteit in contentmarketing voor onze opdrachtgevers te realiseren. Dat betekent dat we behalve de mooiste en meest aansprekende vooral ook de meest effectieve contentmarketingoplossingen bedenken en produceren. Wij meten ons werk graag met de beste cases in ons vakgebied en zijn trots op de internationale erkenning die ons werk bij deze competitie wederom heeft ontvangen."

Best of Content Marketing is de grootste Europese competitie op het gebied van inhoudsgedreven bedrijfscommunicatie. De awards worden georganiseerd door Europa’s grootste samenwerkingsorgaan in het vakgebied Content Marketing, het Content Marketing Forum.

Contentmarketingbureau Hearst Create, voorheen G+J Custom,  bouwt loyale eigen audiences voor opdrachtgevers door de inzet van premium lifestyle content op alle relevante kanalen. Hearst Create verzorgt contentmarketingstrategie, creatieve concepten, contentcreatie en distributie-, data- en performance-consultancy op het gebied van owned media.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen