Nieuwe directeur NDC Mediagroep

Pier Baarsma opvolger van Dina Boonstra

02-07-2018NieuwsmediaNieuwe directeur NDC MediagroepPier Baarsma is de nieuwe directeur van NDC mediagroep. Hij volgt Dina Boonstra op, die twee weken geleden haar vertrek aankondigde.
Baarsma is nu nog commercieel directeur van NDC, de uitgever van onder meer Dagblad van het Noorden.


Baarsma (50) is geboren in Zwaagwesteinde. Hij werkte onder meer bij Philip Morris en was directeur Nederland van Coca Cola. In 2015 keerde hij terug naar Friesland, om commercieel directeur te worden van NDC mediagroep.
NDC mediagroep moet onder leiding van Baarsma veranderen van een volledig op print georiënteerde uitgeverij naar een crossmediaal media-marketingbedrijf.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Dossier e-books publiceren
inct.easyread: Dossier e-books publiceren
Prijs: € 7,99
Digitaal lezen wint nog steeds aan populariteit. Daarom is het logisch om een boek (ook) digitaal uit te geven. Bij het maken publiceren en verkopen van een digitale publicatie moeten veel keuzes gemaakt worden. Wij zetten de zaken op een rij.  
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen