Inzenden voor Mercurs 2018 geopend

2 nieuwe categorieën: introductie & partnership

17-08-2018PublieksmediaInzenden voor Mercurs 2018 geopendDonderdag 13 december is de uitreiking van de Mercurs 2018. Het thema dit jaar is Media in Motion en zet de huidige veranderingen in de branche volop in de spotlights.

Magazine media spelen continu in op de wensen van de consument en de veranderende eisen die adverteerders stellen. Het magazinemerk verschijnt in almaar nieuwe vormen op verschillende platforms. Dit zet ook de Mercurs in beweging, kortom: Media in Motion.
 
Nieuwe Mercurs: Introductie en Partnership
De Introductie van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel zelfstandige (print of online) magazinemerken als extensies en spin-offs van bestaande magazinemerken die in het afgelopen jaar zijn geïntroduceerd, komen in aanmerking voor deze Mercur.
De Partnership van het Jaar is bestemd voor succesvolle commerciële samenwerkingen. Denk hierbij aan partnerships tussen een uitgeverij/magazinemerk met een mediabureau of adverteerder of tussen uitgeverijen/mediamerken onderling.
 
De acht categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn:
  • Magazinemerk van het Jaar
  • Introductie van het Jaar
  • Artdirection van het Jaar
  • Hoofdredacteur van het Jaar
  • Reportage van het Jaar
  • Cover van het Jaar
  • Partnership van het Jaar
  • Belofte van het Jaar
 
In totaal worden er 13 december 10 Mercurs uitgereikt. Voor de categorieën Mercur d’Or/LOF-Prijs en Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar, kan niet worden ingezonden. De nominaties voor de Mercurs worden 15 november a.s. bekend gemaakt.
 

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen