Mooie verhalen vertellen over sport

Helden: van magazine naar sportcontentbureau

Auteur: Marloes de MoorPublieksmedia
voeg toe aan mijn kennisbank
Mooie verhalen vertellen over sport

Helden begon in 2009 als papieren sporttijdschrift. Toen Sanoma er vijf jaar geleden vanaf wilde, kochten oprichters Frits en Barbara Barend zich uit. Ze brachten het blad in eigen beheer uit en gooiden het roer drastisch om.
 
Helden doet nog steeds waar het goed in is: verhalen over sporters vertellen. Maar inmiddels maken ze die verhalen óók in opdracht van merken, bedrijven en sportbonden. En dat bleek een gat in de markt te zijn.


Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login




Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen