Singel Uitgeverijen neemt Uitgeverij Conserve over

Titels ondergebracht bij imprints en uitgeverijen

15-10-2018PublieksmediaSingel Uitgeverijen neemt Uitgeverij Conserve overPer 1 januari 2019 wordt Uitgeverij Conserve van Kees en Ingrid Bakker onderdeel van Singel Uitgeverijen. Uitgeverij Conserve bracht sinds de oprichting in 1983 tussen de vijfhonderd en zeshonderd titels uit, voornamelijk historische romans en boeken over voormalige Nederlandse koloniën.

Oprichter Kees de Bakker blijft aan als adviseur. De Bakker was al enige tijd in gesprek over een overname, onder meer met Paulien Loerts. Naast zijn adviseurschap wil Bakker, die 68 is, genieten van zijn kleinkinderen, verre reizen maken en wegdromen. De naam Conserve zal gecombineerd worden met de naam van bestaande uitgeverijen of imprints, bijvoorbeeld Volt-Conserve of De Geus-Conserve.
 
 
 

Deze informatie is exclusief voor leden

Onbeperkt toegang 

Je kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Aanmelden

Login

Je bent al lid en kunt alle artikelen van inct onbeperkt lezen en downloaden als pdf.
Login




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen