Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing

Prijs voor Beste Fotografie Holland Herald

26-11-2018PublieksmediaHearst Create wint tijdens Grand Prix Content MarketingLifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald.

De winnaars van de Grand Prix Content Marketing 2018 zijn bekendgemaakt tijdens een feestelijke awardshow. De Grand Prix zijn dé prijzen voor contentmarketing in Nederland en België.

Visual storytelling

Hearst Create won voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald een bekroning in de categorie Creatie voor Beste Fotografie. Alexandra de Jong, Content Director Hearst Create: “Dat ons werk voor KLM zo wordt gewaardeerd door een jury van vakgenoten is enorm eervol voor ons hele bureau. We werken voor Holland Herald met de beste reis- en lifestylefotografen ter wereld, omdat wij vanuit onze expertise weten dat de kracht van uitgekiende visual storytelling ongeëvenaard is. De visuele reis die we de lezers van Holland Herald bieden, informeert, inspireert, activeert en zorgt voor een diepere merkverbinding met KLM. We zien de Bekroning voor Beste Fotografie dan ook als een enorme stimulans voor ons team, dat dagelijks bezig is met het creëren van content van de allerhoogste kwaliteit.”

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen