Buitenwinkelketen Bever publiceert Buitentijd

Productie in eigen beheer

27-11-2018PublieksmediaBuitenwinkelketen Bever publiceert BuitentijdBuitenwinkelketen Bever is een eigen papieren magazine gestart: Buitentijd. Het wordt verspreid in een oplage van 450.000 en is zonder extern contentbureau of uitgever ontwikkeld. Volgens de makers maakt het blad de mediamix compleet, in combinatie met onder meer de online-uitingen en mediacampagnes. De keten heeft als centrale boodschap iedereen van ‘buiten’ kan genieten.
 
Het magazine zal viermaal per jaar verschijnen, met de seizoenen als thema. Dit keer staat het vol met tips en tricks om deze winter optimaal en veilig te genieten. Ook vind je er musthave winter gear, hemelse hikes, een lekker winters recept en een inspirerend wintersportavontuur waarbij zeilen en toerskiën in Noorwegen samenkomen.
 
Met een printoplage van 450.000 exemplaren is Buitentijd het grootste outdoormagazine van Nederland. Hiervan worden 250.000 exemplaren naar zogenoemde look-a-likes van de vaste klanten verstuurd. 50.000 exemplaren komen op sport- en horecagelegenheden in de grote Nederlandse steden te liggen. Verder kan iedereen Buitentijd gratis meenemen vanuit een van de 42 Bever-winkels en tot slot wordt altijd een exemplaar met webbestellingen meegestuurd.
 

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen