Vincent Siegelaar nieuwe Commercial Director bij Hearst Netherlands

'Crossmediaal uitbouwen en digitaal acceleren'

05-12-2018PublieksmediaVincent Siegelaar nieuwe Commercial Director bij Hearst NetherlandsVincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands Siegelaar werkte onder andere bij Sanoma in diverse commerciële functies en is bestuurslid bij de Stichting Ideële Reclame (SIRE).

Sigelaar volgt Linda Boks op die de afgelopen acht maanden op interimbasis leiding heeft gegeven aan het commerciële team bij Hearst Netherlands. 
Vincent Siegelaar: "In de rol van commercieel directeur zal ik mij richten op het verder crossmediaal uitbouwen en digitaal laten accelereren van de prachtige Hearst-merken. Ik zie er bijzonder naar uit om samen met mijn nieuwe collega’s met dit geweldige portfolio aan de slag te gaan."
 
Linda Boks: "Om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de totstandkoming van het nieuwe Hearst na de overname van de Nederlandse activiteiten van G+J, was niet alleen enorm eervol maar ook erg leuk. De wereld van de glossy’s maakte ik nu van binnenuit mee en dat heeft mij verrijkt. Door mijn media- en managementervaring en de mooie wisselwerking met de Hearst-organisatie heb ik hen een stap verder kunnen brengen."
 

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen