Scripta en Forty7 fuseren en gaan verder als Forty7

Scripta directeur David Vink verkoopt aandelen

07-12-2018Educatieve media | Nieuwsmedia | Publieksmedia | VakmediaScripta en Forty7 fuseren en gaan verder als Forty7

Met ingang van 1 december is het contentmarketingbureau Scripta gefuseerd met de conversion agency Forty7. De nieuwe naam is Forty7. Het technologiebedrijf Xingo Software wordt eveneens onderdeel van Forty7. Bij de nieuwe combinatie werken ongeveer 50 medewerkers.


Forty7 wordt vanaf 1 december geleid door de nieuwe directie bestaande uit:
• Maarten Timmers Verhoeven, Managing Director
• Erik Jansen, Digital Marketing Director
• Andries van Oers, Conversion Director

De huidige Managing Director van Scripta David Vink is per 1 december teruggetreden en verkoopt zijn aandelen Scripta aan Zhomer. Forty7 helpt organisaties met het vormgeven en realiseren van hun marketingdoelstellingen door slim en effectief gebruik van content. Gericht op contentconversie, omdat het doel van content altijd een vorm van conversie is, een meetbare gewenste uitkomst. Een nieuwe klant, een aanvraag (lead), een gedeelde mening of beter begrip van een product. Forty7 weet content effectief te maken door haar jarenlange inhoudelijke expertise en slimme technologie. 

Maarten Timmers Verhoeven: "Vorig jaar hebben we met Zhomer Media Business zowel Forty7 als Scripta overgenomen. We zijn volop aan de slag gegaan om het beste van beide proposities, namelijk content en lead conversie, te integreren en voor klanten verder te verbeteren. Dit ging gepaard met noodzakelijke kostenreducties waardoor Forty7 nu, mede dankzij David Vink, een uitstekende basis en structuur heeft voor verdere ontwikkeling van de dienstverlening voor onze klanten".

David Vink:"Met de doorgevoerde maatregelen van het afgelopen jaar, leidend tot deze fusie, is voor mij de klus geklaard en is het tijd voor de volgende uitdaging. Ik wil de volle breedte van de communicatie en media-industrie weer proeven en ga mijn kennis, ervaring en netwerk daarvoor inzetten. Ik richt mij op media-exploitanten in digitale transformatie, agencies en merken die zelf willen gaan publiceren".

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen