Dit zijn onze partners

Inct wordt mede mogelijk gemaakt door



Abonnementenland

Met een brede range aan beheer- en marketingfaciliteiten behoort Abonnementenland al jaren tot de best geoutilleerde dienstverleners op zijn gebied. Abonnementenland heeft zijn management- en beheerdiensten toegespitst op de vragen en behoeften in de uitgeefbranche. Ook verenigingen vinden hun weg naar Abonnementenland.
 
Het is onze ambitie om onze relaties vandaag al te kunnen bieden waaraan zij morgen behoefte hebben. Daarom bieden wij u méér dan alleen zekerheid, efficiency en gemak. We leveren óók de creativiteit en innovaties die u kunnen ondersteunen bij het realiseren van úw ambities.
 
Onze troef omvat slechts één begrip: professionaliteit. Abonnementenland concentreert zich al jaren volledig op het opzetten, het beheer en het management van abonnementenbestanden. De diensten en producten die wij aanbieden zijn daarom altijd gerelateerd aan uw behoeften op dit gebied.
 
Bovendien is onze manier van werken gevormd en gescherpt in de uitgeverijwereld zelf. U hebt dus een deskundige en betrokken gesprekspartner aan uw zijde die uw belangen en wensen kent en onderkent. Kortom: een partner die uw taal spreekt! Als dat u aanspreekt, is een afspraak vanzelfsprekend snel gemaakt.
 
Abonnementenland is enige bedrijf van enige omvang dat abonnementenbeheer als core business heeft. Abonnementenland is onafhankelijk en is op geen enkele wijze gelieerd aan een uitgeverij, een drukkerij of een verzendhuis dat andere activiteiten als core business heeft.
 
Daarnaast bieden we oplossingen voor:  

Biblio3

Biblio3 is een webbased standaard software pakket voor uitgeverijen. Biblio3 biedt workflow support voor marketing, sales, redactie, productie, contracten, rechten, royalty’s, Digital Asset Management (BiblioDAM) en rapportages. Door de uitgebreide interfacemogelijkheden kan Biblio3 naadloos in bestaande IT-landschappen worden geïntegreerd. Daarnaast worden ook uw buitendienstmedewerkers ondersteund met de Biblio3 SalesKit om bij uw klanten de nieuwste producten te tonen en de orders direct te noteren. Uiteraard geheel digitaal en webbased. BiblioLIVE is de "hosted" variant van Biblio3 en komt tegemoet aan de wensen en eisen van kleine en middelgrote uitgeverijen.
 
Biblio3 is modulair opgebouwd, gebaseerd op de nieuwste Microsoft .NET en browserbased SQL technologieën. Crossplatform voor Mac en PC en klaar voor alle toekomstige ontwikkelingen in de uitgeverijsector.
 

Basisfunctionaliteit

Hollandridderkerk

Hollandridderkerk is al ruim 60 jaar toonaangevend in de (repro)grafische branche. We leveren 24 uur per dag met ruim 70 medewerkers op 4500 m2 gespecialiseerde 'on demand' dienstverlening aan diverse branches, waaronder vele uitgeverijen.
Voor uitgevers en auteurs maken wij voorraadloos en dus risicoloos uitgeven mogelijk. Kleinere oplages van een groter aantal titels uitgeven? Met Book on Demand van Hollandridderkerk kan het gewoon.

On demand uitgeven: de voordelen

Met ons Book on Demand concept bieden wij de ideale oplossing: kwalitatief hoogwaardig digitaal drukwerk op professionele wijze ingebonden en supersnel geleverd waar u maar wilt. Voordelen: geen voorraad meer nodig dus geen risico, geen veroudering van de content, titels zijn altijd op afroep beschikbaar in verschillende formaten en verschillende oplages: in verschillende formaten en in iedere gewenste oplage vanaf één enkel exemplaar. Daarom is het onder andere ook de ideale manier voor het uitgeven van ‘nicheboeken’.

Onze dienstverlening:

Cases/referenties:

 

Klopotek

Als internationale marktleider op het gebied van uitgeverijsoftware draagt Klopotek bij aan het succes van meer dan 350 uitgeverijen met meer dan 4.400 imprints. 14.000 gebruikers doen hun dagelijks werk met de Klopotek software op zeker 140 locaties wereldwijd.
 

Optimaliseer uw processen

De Klopotek-software ondersteunt het gehele uitgeefproces van folio- en digitale producten en omvat de volgende functionaliteiten: Naast de vertrouwde en succesvolle Klopotek Classic Line is ook Klopotek STREAM beschikbaar. Het Cloud-platform met efficiënte gebruikersinteractie voor vaste en mobiele apparaten. Klopotek STREAM ondersteunt met een serie innovatieve Web Apps uw belangrijkste business-processen op intelligente en eenvoudige wijze.

Waarom kiezen voor Klopotek?

Speciaal ontwikkeld voor uitgeverijen - De Klopotek-software is geënt op uitgeverijen en op informatieleveranciers. Het betreft geen omgebouwde versie van een generieke ERP-toepassing.
Modulair en configureerbaar - Er is modulaire IT-ondersteuning voor diverse bedrijfsprocessen middels systeemconfiguratie. Wijzigingen in de programmacode zijn niet nodig.
Compleet pakket, volledig geïntegreerd - Totale, end-to-end software oplossing voor de gehele supply chain: van redactionele planning tot aan uitlevering.
Internationaal inzetbaar - Multi-country, multi-company, multi-tenant, multi-language, multi-currency. Alle entiteiten in één centraal systeem, waardoor bedrijfsprocessen uniform worden en geoptimaliseerd kunnen worden.

Referenties

Onze referenties

Case Studies

Onze case studies


LINEUP boek en media

LINE UP boek en media bv bestaat sinds 1986: een tijd waarin boeken de belangrijkste informatiedragers waren en de meeste Nederlanders nog nooit een computer van dichtbij hadden gezien. Als vertaal-, redactie– en zetbureau maakten we een snelle groei door.
Een groei die – toevallig of niet – gelijke tred hield met de opkomst van nieuwe media en nieuwe technieken. Alle multimediaontwikkelingen die bruikbaar en zinvol waren voor onze processen en producten, hebben we altijd enthousiast ingezet, tot grote tevredenheid van onze klanten en onszelf.
En zo werken we nog steeds!
 

Crossmediaal uitgeven

Wij hebben traditionele en moderne uitgeefdisciplines onder één dak en kunnen daardoor ondersteuning bieden bij elke mogelijke uitgeefvorm. Zo kunnen we onze klanten altijd een totaalpakket bieden.

Maatwerkoplossingen

Met zoveel jaar ervaring hebben we een gevarieerde portfolio. Elke klant is anders. Daarom bekijken we nieuwe opdrachten altijd met een frisse blik – zo kunnen we optimale maatwerkoplossingen bieden.

Meedenken en groeien

Wij werken vanuit een proactieve, meedenkende houding, zijn praktisch in onze werkbenadering en werken graag mee in multidisciplinaire teams. Is de klus geklaard, dan kunt u uiteraard ook voor beheer en nazorg bij ons terecht.

Uitgeverijen

Wij zijn opgegroeid in de traditie van het klassieke boekenvak. En daarmee voelen wij ons nog altijd bijzonder sterk verwant. Als geen ander hebben wij echter de brug weten te slaan tussen het ouderwetse drukwerk en de nieuwe digitale producten, tussen bladeren en ‘swipen’, tussen drukinkt en pixels. Voor alle producten die binnen dit spectrum liggen, kunt u bij ons terecht.

Corporate-publishers

De sterk gegroeide technische mogelijkheden om (digitale) publicaties te verzorgen heeft velen benieuwd gemaakt naar wat er voor de eigen organisatie op dit gebied mogelijk is. Wij kunnen voor u op een rijtje zetten wat er kan, wat de voor- en nadelen van de verschillende opties zijn en hoe de bijbehorende kostenplaatjes eruitzien.

Plaggemars Incasso

Plaggemars draagt bij aan de continuïteit van uw onderneming door pro actief en op een maatschappelijk verantwoorde wijze de incasso van uw vorderingen te verzorgen, zowel B2B als B2C, niet alleen in Nederland maar ook internationaal.
 
Samen met u werkt Plaggemars aan het terugdringen van de DSO en het reduceren van het debiteurenrisico, door u met raad en daad bij te staan in het optimaliseren van uw creditmanagement.
 

Diensten

Incasso Debiteurenbeheer Overige diensten

PublishOne

PublishOne is the editorial solution for publishers and knowledge institutions to create, manage and distribute documents. Based on 18 years of experience in the publishing world, we have developed a unique platform to provide specialized information in a scalable and user-friendly way. The whole process of drawing up documents in MS Word to the application of knowledge in the work process of the professional, is efficiently organized. By combining documents with external sources and Open Data will complete your publication and it will become a reliable starting point for knowledge workers.
 
The modular construction of PublishOne is targeting the gradual extension of existing systems and processes, so the organization can adjust step by step. With PublishOne publishers and knowledge institutions will lower the costs to manage specialized information and improve the quality of the supply for the whole chain.

Import module

The PublishOne Import Module enables you to load all your content into one environment where it can be edited and published. Our Import Module is compatible with many different input formats.

Editor module

With our custom PublishOne ribbon in Microsoft Word or online editor you can easily edit and enrich content in an environment that authors feel comfortable with. Authors don’t have to get used to complicated new publishing software.

Publication module

Our Publication Module enables you to publish all of your content to various output formats. With PublishOne the multichannel publishing process will become faster and more flexible.

Framework

The PublishOne Suite is the total package for publication and storage of your data. It makes standardization of the writing, searching and publication processes possible.

ScanLaser

Scanlaser produceert on demand informatieproducten in opdracht van organisaties die publiceren. De kernactiviteiten zijn het digitaal drukken van boeken, publicaties, handleidingen en facturen in (zeer) kleine oplagen. De kracht van Scanlaser is het digitaal beheren van informatie in combinatie met de volledig geautomatiseerde productieworkflow. De informatie wordt op verschillende manieren geproduceerd (fysiek en digitaal) en gedistribueerd. Daarnaast verzorgt Scanlaser voor veel klanten ook de complete logistieke dienstverlening.

Producten

SP Abonneservice

S.P. Abonneeservice is al bijna 20 jaar gespecialiseerd in abonnementenbeheer en mag zich dan ook met recht een professional op dit gebied noemen!
S.P. Abonneeservice heeft de software voor het beheren van o.a. abonnementen geheel zelfstandig en in eigen huis ontwikkeld, waardoor zij in staat is snel in te spelen op specifieke vragen en behoeftes van haar klanten. Wij gaan dan ook verder dan alleen abonnementenbeheer en stellen nadrukkelijk u als klant centraal. 
Met ons softwarepakket Quartz beheren wij op dit moment zo’n 150 titels met in totaal meer dan 300.000 abonnees ! ​De te beheren abonnementen kenmerken zich door een grote diversiteit: weekbladen, maandbladen, kwartaalbladen, onregelmatig verschijnende bladen en titels met een kleine of grote oplage.
We werken echter niet alleen voor uitgeverijen, maar ook voor verenigingen, stichtingen en charitatieve instellingen die het beheer van ledenadministraties etc. aan ons hebben uitbesteed.
​Onze pakketten Quartz en Webformdesign worden continue doorontwikkeld en voldoen daardoor aan de modernste eisen

Beschikbaar

Omdat onze software volledig webbased is, kunt u als uitgever altijd en overal de gewenste informatie raadplegen. Ook uw abonnees kunnen 24/7 online en geheel zelfstandig hun gegevens aanpassen.

Schaalbaar

Onze software is volledig modulair opgebouwd, waardoor u als uitgever zélf kunt kiezen welke service u afneemt.

Oplageverhoging

Uw oplage op peil houden of verhogen. Wij ondersteunen u daarbij met allerlei soorten acties; proefabonnementen, welkomstgeschenken, introductiekortingen, nabellen, mailingen etc. en bij een opzegging proberen wij de abonnee alsnog te behouden.

Analytisch ​Bladprofiel

Onze rapportages zijn zo opgebouwd dat u ook inzicht krijgt in trends in uw abonnementenbestand. Daarnaast geeft Quartz u de mogelijkheid om zelf te bepalen welke gegevens u terug wilt zien in de rapportages. U geeft aan wat u wilt weten van uw abonnees en wij leggen het vast. Zo ontstaat een bladprofiel toegesneden op uw wensen.

Webshop

Als u naast uw tijdschrift(en) ook nog andere artikelen verkoopt, zoals boeken, cd’s, kalenders, toegangskaartjes etc. biedt Quartz u nog een belangrijke extra tool: in de software zit namelijk een webshop geïntegreerd. Doordat het abonnementenbeheer en de webshop in één database zijn ondergebracht, kunt u het rendement uit uw abonnees maximaal optimaliseren.

Service

Bij ons geen lange responstijden. Onze zgn. “dag service” garandeert namelijk dat een abonnee altijd kan rekenen op een omgaande reactie. Daarnaast staat ons ervaren telefoonteam uw abonnees in voorkomende gevallen deskundig te woord.

Prijs-kwaliteit

Uw wensen staan centraal bij S.P. Abonneeservice en onze software is daar volledig op toegeschreven. Wij voeren de abonneeservice uit naar uw wensen en alle communicatie vindt plaats in uw huisstijl. We integreren onze abonneeservice in úw website, volledig in uw look-and-feel. Aanmaningstermijnen, briefteksten, contactmomenten; alles is variabel in te stellen, zoals u het wilt.