VT Wonen en Fonq gaan partnership aan

Shoppable content als onderdeel 360 graden merk

17-12-2018PublieksmediaVT Wonen en Fonq gaan partnership aan

FonQ gaat als licentiepartner alle e-commerce activiteiten op vtwonen.nl en vtwonen.be per 1 april 2019 runnen voor vtwonen. Daarmee is VTwonen by FonQ’ geboren.


vtwonen is inmiddels een echt 360° merk waarin naast het magazine, het tv-programma, de beurs ook e-commerce en shoppable content onderdeel uitmaken van het succes. vtwonen zet nu de volgende stap naar een nog betere online winkelervaring. 
fonQ gaat voor vtwonen onder andere het voorraadbeheer, inkoop, logistiek, shopmanagement en klantenservice uitvoeren. Wat betreft de keuze van collecties en marketing blijft de unieke vtwonen stijl volledig behouden.

Ruud Bijl, director Special Interest Brands: "fonQ is een zeer ervaren partij die zijn e-commerce competenties door de jaren heen heeft bewezen. Met deze stap zijn wij ervan overtuigd dat onze vtwonen fans een nog betere online winkelervaring gaan beleven en de unieke 360° propositie gewaarborgd blijft."

Home & Living markt online verder in beweging brengen
"De Home & Living markt is, in vergelijking met bijvoorbeeld fashion, nog behoorlijk traditioneel en offline gericht. fonQ.nl bouwt al geruime tijd aan een winkelplatform waar ontdekken en kopen samenkomen. vtwonen is een autoriteit op het gebied van wonen. Door onze krachten te bundelen, kunnen we een leidende rol spelen in de online kansen die er liggen", licht Antoine Brouwer, CEO van fonQ, toe.

Consumenten die producten kopen bij vtwonen.nl en vtwonen.be hoeven zich op geen enkele wijze zorgen te maken. De online winkel blijft zonder enige onderbreking bestaan en alle bestellingen en retouren worden volledig afgewikkeld.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen