Sanne Visser vertrekt bij WPG Media en Voetbal International

'Baan past niet bij ambities en verwachtingen'

21-12-2018PublieksmediaSanne Visser vertrekt bij WPG Media en Voetbal International

Per 1 januari 2019 stopt Sanne Visser als Directeur Uitgever bij WPG Media en Voetbal International. Die functie vervulde ze sinds augustus 2017.

 
"Ik ben in 2017 met veel energie begonnen bij WPG Media en VI. En kan terugkijken op een succesvolle periode met mijn team", aldus Visser. "Inmiddels sluit de inhoud van mijn baan niet meer helemaal aan bij mijn ambities en bij wat ik bij de start had verwacht. Daarom heb ik in overleg met de Directie van WPG Uitgevers besloten om uit elkaar te gaan."

Sanne Visser heeft haar sporen verdiend binnen het mediavak en is gespecialiseerd in het bouwen van media-merken. Ze begon als marketeer en uitgever bij de vrouwenmagazines van Sanoma, waarna ze de overstap maakte naar de functie van managing director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. Magazine en LINDAnieuws.nl. Later keerde ze weer terug bij Sanoma waar ze als uitgever verantwoordelijk was voor het vrouwencluster, waar de titels Libelle, Margriet, Viva en Flair onder vielen. Laatste wapenfeit van Sanne Visser voordat ze de overstap maakte naar WPG was de lancering van het nieuwe 360 graden mediaplatform &C.
 
Volgens Patrick Swart, CEO van WPG Uitgever ligt er dankzij de vakkennis van Visser wel een stevig fundament voor de toekomst zowel bij WPG Media als bij Voetbal International.

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen


inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen