Irma Knol nieuwe vlogger Libelle TV

Moeder Enzo treedt in zoons voetsporen

07-01-2019PublieksmediaIrma Knol nieuwe vlogger Libelle TVVloggen heeft definitief het jongerendomein verlaten: Irma Knol (52) – de moeder van Nederlands populairste vloggers Enzo (25) en Milan (27), samen goed voor 4 miljoen volgers op YouTube gaat  – vanaf 10 januari vloggen voor Libelle TV. In ‘De week van Irma Knol’ doet ze wekelijks verslag van haar leven en neemt ze kijkers mee in haar soms chaotische leven met haar bekende zoons en haar liefde voor motorrijden en fitness.
 
“Irma Knol is geboren in Assen, waar ze sinds enkele jaren ook weer woont. Na twee huwelijken is ze sinds 7,5 jaar gelukkig met haar partner Gert. Irma heeft drie kinderen: Milan (27), Enzo (25) en Sjen (13). Tot voor kort had ze een baan als juridisch secretaresse. Momenteel verdiept ze zich in voedingsleer en maakt ze een carrièreswitch tot vlogger. Daarmee treedt ze in de voetsporen van haar zoons Milan en Enzo, dé YouTube-sensaties van dit moment.

Positiviteit

Aan Milan en Enzo heeft Irma haar 300.000 volgers op Instagram (@irmaknol) te danken. Fans van haar zoons begonnen Irma te volgen, omdat ze haar voorbij zagen komen in hun vlogs. ‘In het begin vond ik het weleens vervelend als Enzo tijdens het eten filmde. Dan dacht ik: moet dat nu? Als hij nu langskomt, weet ik dat-ie z’n camera bij zich heeft. Dat is zo gegroeid, ik merk het nauwelijks nog.’
 
En nu gaat Irma dus ook zelf vloggen. Ze maakt al dagelijks video’s op Instagram Stories, maar vanaf 10 januari houdt Irma ons op Libelle TV wekelijks op de hoogte van alles waar zij enthousiast over is. ‘Een mooie zonsondergang, een recept dat goed is gelukt, een motorritje, voeding en fitness, allemaal dingen waar ik blij van word. Ik wil de kijkers graag wat positiviteit meegeven.’”

Foto: Instagram Irma Knol

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
inct.easyread: Sociale media voor uitgevers
Prijs: € 7,99
Welke sociale media zijn er, wat is hun nut voor uitgevers en hoe werk je ermee? Sociale media zijn overal. Voor sommige mensen zijn ze zelfs de belangrijkste of enige toegangspoort naar het internet. Je kunt de sociale media op verschillende manieren...
direct bestellen


inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
inct.easyread: Hoe ontwikkel je een bladformule?
Prijs: € 3,99
In een bladformule worden de basiskenmerken van een magazine beschreven. Wat wil een tijdschrift overbrengen en hoe gebeurt dat? Met die vaste formule proberen tijdschriften hun specifieke doelgroep aan te spreken. In deze inct.easyread wordt besproken...
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen