Jannes Hessels nieuwe CEO Royal Jongbloed Group

Nieuwe CEO markeert einde van strategische her-oriëntatie

10-01-2019Educatieve mediaJannes Hessels nieuwe CEO Royal Jongbloed Group

Royal Jongbloed kondigt aan dat met ingang van 1 januari 2019 Jannes Hessels in dienst is getreden als Chief Executive Officer.


Met de komst van de nieuwe CEO wordt een transitiefase afgesloten, waarin de strategie van de vitale onderneming opnieuw is vastgesteld en een investeringsprogramma is gestart. Royal Jongbloed wordt, met behoud van haar sterke identiteit, marktgerichter dan ooit. Met vier kernactiviteiten positioneert de Royal Jongbloed Group zich duidelijk: Printing, Finishing, Publishing en Education.

Jannes Hessels bekleedde hiervoor in binnen- en buitenland bestuurlijke functies binnen organisaties als Wolters Kluwer, Edu'Actief en Infinitas Learning. Hij heeft ruime ervaring in verandermanagement, aansturing van complexe projecten en het leiden van kennisorganisaties.
Jannes Hessels over zijn aanstelling: "Met onze gecombineerde kracht als producent, uitgever en distributeur maken we voor u het verschil. We geloven dat de beste Bijbel en het mooiste boek nog gemaakt moeten worden. Dat doen we graag samen met u. Wat vandaag niet kan, is morgen wél mogelijk."

Download artikel




Reageren


Producten
inct.easyread: Uitgeven in eigen beheer
inct.easyread: Uitgeven in eigen beheer
Prijs: € 4,99
Uitgevers kunnen zo maar een prachtboek over het hoofd zien. En een auteur die zelf uitgeeft houdt meer over. Selfpublishing is populair, maar succesvol uitgeven is niet eenvoudig. Om een (e-)boek uit te geven heb je inderdaad niet meer per se een...
direct bestellen


inct.easyread: Dossier e-books publiceren
inct.easyread: Dossier e-books publiceren
Prijs: € 7,99
Digitaal lezen wint nog steeds aan populariteit. Daarom is het logisch om een boek (ook) digitaal uit te geven. Bij het maken publiceren en verkopen van een digitale publicatie moeten veel keuzes gemaakt worden. Wij zetten de zaken op een rij.  
direct bestellen


inct.easyread: Tijdschriftmarketing
inct.easyread: Tijdschriftmarketing
Prijs: € 4,99
Hoe bereik je de lezer met je tijdschrift? En hoe bind je hem of haar? Zijn er naast losse verkoop, abonnementen en advertenties nog meer inkomstenbronnen? Femke Leemeijer van Kantoor Fifty Four geeft antwoord op deze vragen, én meer.
direct bestellen